Noryn Aziz ft Christian Bautista - Anugerah Cinta


Kau yang terindah Satu anugerah
Ku tak hairan bila banyak yang lain
damba cintamu seperti diriku
namun ku takut untuk akui
Kau teristimewa namun berat utk kunyatakan
yg terpendam di hati

Selama ini tidak kau sedari
Kita pendam niat utk bersama hingga akhir masa
Aku berjanji kan selalu membelaimu
Senantiasa bersyukur anugerah cinta

Ketulusan cinta kekuatan kita
Untuk mula langkah pertama
sesungguhnya aku yakin sesungguhnya aku pasti
Kita akan sehidup semati
Kau bagaikan mentari sinari duniaku
Tanpamu gelap hidupku

Selama ini tidak ku sedari
Kita pendam niat utk bersama hingga akhir masa
Aku berjanji kan selalu membelaimu
Senantiasa bersyukur anugerah cinta

Selama ini tidak ku sedari
Kita pendam niat utk bersama hingga akhir masa
Aku berjanji kan selalu membelaimu dan terima kasih
cintaku anugerah cintamu

0 comments:

Post a Comment